Sunday, September 6, 2009

WANITA ( SITI NURHALIZA)

Buat semua geng2 yang sedang asyik masyuk dilamun percintaan. Selami lirik lagu ini dan ketuklah pintu hati....hehe. Pada geng yang dah 'lama' tu perangatlah cinta supaya segar semula.

WANITA (Siti Nurhaliza)

Aku wanita punya hati nurani
Yang tak dapat dibohongi
Pabila cinta telah membutakan mata
Dan membuat tuli telinga

Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati belahan jiwaku ini

Cintaku ini anugerah terindah
Dari yang Maha Kuasa
Cintaku padamu tak pernah berubah
Meskipun kita berbeza

Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati belahan jiwaku ini

[Chorus:]
Aku wanita aku kaum Hawa
Yang memang rapuh hatinya
Aku wanita aku punya cinta
Selayaknya manusia

Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati belahan jiwaku ini

(Ulang Chorus)
Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati belahan jiwaku ini
Haaaa... Ku wanita... Haaaa... Ku wanita...
Yang hanya perlu kau fahami

(Ulang Chorus)2x
Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati belahan jiwaku ini
Wanita... ooo... Ku wanita... hoouuu... Wanita...

3 comments:

  1. this song is ME...(vise versa)..thank kak g 4 post this song..INi lah perasaan ku di kala waktu ini..so udah2 lah NYAKAT den yo..tak dayo dah nak torsongeh2..

    sbb diriku WANITA mmg punya naluri ke arah perasaan kasih sayang..bukanlah satu kesalahan kan..huhu..TO ALL MY GENG:give me a chance to feel it k..huhu

    SO HERE I WANT to tell the truth that (i;m in fall in love mood )ok.(PENGAKUAN BERANI) JGN LAH MENYAKAT LAGI...perasaan malu tu ada.dan baru permulaan takut nak mengharap sgt sbb tak mau kecewa..HARAPAN KEPDA all my geng..tahu jgn kecoh2 yer..DOA2 yg baik2 untuk saya ya...he2

    ReplyDelete
  2. Hmmmm tahulah tgh mood "in love" tapi English-nya dah tunggang langgang daa.Lepas ni jumpa saya kat staff room buat corrections haa...

    ReplyDelete
  3. baik teacherrrr.....ni english broken haha..
    layanz jer erk

    ReplyDelete